Regulamin Serwisu www.akademia-online.pl

Centrum Edukacji Creative sp. z o. o.

Ul. Długa 46/3

31-146 Kraków

Nip: 6783164719

REGON: 366222458

I. DEFINICJE

Użyte w niniejszym Regulaminie definicje oznaczają odpowiednio, chyba, że z kontekstu ich użycia wyraźnie wynika co innego:

a) (wykreślony);

b) Bezrobotny – oznacza osobę, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 2 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz.U. z 2004 r. Nr 99, poz. 1001, ze zm.);

c) Formularz zgłoszeniowy (zakładka „Dotacje dla bezrobotnych”) – dokument, który automatycznie generuje się z wypełnionych pól formularza rejestracyjnego dla bezrobotnych (etap 2/2). Dokument umożliwia Usługodawcy podjęcie procedury m.in. pomocy w uzyskaniu dofinansowania dla osób bezrobotnych;

d) Formularz zgłoszeniowy (zakładka „Dotacje dla firm/szkół”) – dokument, który automatycznie generuje się z wypełnionych pól formularza rejestracyjnego dla szkół/przedsiębiorstw (etap 2/2). Dokument umożliwia Usługodawcy podjęcie działań, celem udostępnienia odpłatnych Usług dla pracownika/pracowników/współpracowników lub samego podmiotu prowadzącego własną działalność gospodarczą;

e) Konsument – osoba fizyczna dokonująca z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. W przypadku Konsumentów mających poniżej 18. roku życia lub z innych przyczyn nieposiadających pełnej zdolności do czynności prawnych, poprzez zaakceptowanie Regulaminu, oświadczają, że posiadają zgodę opiekuna prawnego na korzystanie z Usług oraz, że przedłożą pisemną zgodę opiekuna prawnego na korzystanie z Usług, na żądanie Usługodawcy.

f) Konto – dostępna dla Użytkownika/Podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie, po prawidłowym zarejestrowaniu się i/lub zalogowaniu (podaniu Loginu oraz hasła do Konta), część Serwisu, pozwalająca na korzystanie z Serwisu oraz nabywanie Usług i produktów oferowanych przez Serwis jak również na modyfikację danych osobowych i innych elementów związanych z korzystaniem z Serwisu;

g) Koszyk Zamówień – narzędzie dostępne na Platformie akademia online w zakładce „Dotacje dla firm/szkół” oraz „Dotacje dla bezrobotnych”. Za jego pomocą Podmiot ubiegający się o dofinansowanie/Bezrobotny może dokonywać wyboru Usług oraz przeliczać całkowitą wartość zamówienia;

h) Login – indywidualna i niepowtarzalna nazwa Użytkownika/Podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie, jaka została nadana podczas rejestracji Użytkownika/Podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie w Serwisie;

i) Odwiedzający – podmiot, który odwiedza bezpłatnie stronę internetową Serwisu, korzystając z usług Serwisu w sposób ograniczony, właściwy dla osób niezarejestrowanych (niebędących Użytkownikami);

j) Platforma ODR – punkt dostępu dla Konsumentów i przedsiębiorców pragnących pozasądowego rozstrzygania sporów ustanowiony na mocy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (Rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) z dnia 2013-05-21 (Dz.Urz.UE.L 2013 Nr 165, str. 1);

k) Pliki Cookies – niewielkie informacje tekstowe, wysyłane przez serwer WWW i zapisywane na stronie użytkownika strony (zazwyczaj na twardym dysku). Domyślne parametry Plików Cookies pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie stronie, która je utworzyła;

l) Podmiot ubiegający się o dofinansowanie – podmiot prowadzący własną działalność gospodarczą / szkoła/ przedsiębiorstwo ubiegające się o uzyskanie m.in.: ze środków publicznych/środków Unii Europejskiej dofinansowania kształcenia zorganizowanego dla niego/jego pracownika/pracowników/ współpracowników w ramach prowadzonej przez ten podmiot działalności gospodarczej, działający we własnym imieniu lub za pośrednictwem osób, którym udzielił stosownego upoważnienia;

m) Platforma akademia online lub Serwis – portal internetowy zlokalizowany pod adresem www.akademia-online.pl oraz na jego podstronach;

n) Regulamin – niniejszy regulamin;

o) Reklamodawca – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która zleca Usługodawcy zamieszczenie w Serwisie reklamy własnego produktu lub usługi na podstawie odrębnych umów;

p) RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku – w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119 str. 1);

q) Studia licencjackie – usługi świadczone przez Usługodawcę na podstawie programu nauki oferowanego przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu w formie studiów licencjackich (studiów I stopnia);

r) Studia magisterskie – usługi świadczone przez Usługodawcę na podstawie programu nauki oferowanego przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu w formie studiów magisterskich (studiów II stopnia);

s) Jednolite studia magisterskie – usługi świadczone przez Usługodawcę na podstawie programu nauki oferowanego przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu w formie jednolitych studiów magisterskich;

t) Studia podyplomowe – usługi świadczone przez Usługodawcę na podstawie programu nauki oferowanego przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu w formie studiów podyplomowych;

u) Studia podyplomowe na indywidualne zamówienie – Studia podyplomowe, o których mowa w lit. t) powyżej, które realizowane są na indywidualne zamówienie Użytkownika/Podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie, według jego specyfikacji, służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

v) Umowa – umowa zawierana na odległość drogą elektroniczną (bez fizycznej obecności stron) za pośrednictwem Serwisu pomiędzy Usługodawcą i Użytkownikiem/Podmiotem ubiegającym się o dofinansowanie, której przedmiotem jest świadczenie przez Usługodawcę Usług oferowanych w Serwisie; postanowienia Regulaminu stanowią treść Umowy;

w) Usługa – możliwość korzystania z Serwisu, świadczona przez Usługodawcę na rzecz Użytkowników, Podmiotów ubiegających się o dofinansowanie i Odwiedzających zawierająca usługę cyfrową. W szczególności Usługami są Studia licencjackie, Studia magisterskie, Jednolite studia magisterskie, Studia podyplomowe, Studia podyplomowe na indywidualne zamówienie, kursy, szkolenia, webinary prowadzone online lub udostępnione w Serwisie, materiały wideo udostępnione w Serwisie; w razie wątpliwości Usługodawca wyjaśnia, że Usługa świadczona przez Usługodawcę drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 roku, nr 144, poz. 1204 z późn. zm.);

x) Użytkownik – podmiot będący osobą fizyczną, który korzysta z Serwisu i zarejestrował się w Serwisie.

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin określa zasady funkcjonowania i korzystania z Serwisu oraz prawa i obowiązki Użytkowników, Podmiotów ubiegających się o dofinansowanie i Usługodawcy, a także warunki świadczenia Usług w Serwisie, w tym odpłatnych Usług świadczonych przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu.
  2. Serwis, działający pod adresem www.akademia-online.pl, prowadzony jest przez firmę akademia online.
  3. Usługodawca, działając na podstawie Regulaminu, oferuje możliwość korzystania z Serwisu oraz nabywania Usług oferowanych przez Serwis, w tym Studiów licencjackich, Studiów magisterskich, Jednolitych studiów magisterskich, Studiów podyplomowych, Studiów podyplomowych na indywidualne zamówienie oraz kursów, szkoleń, webinarów i materiałów wideo.

III. ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU

  1. Korzystanie z Serwisu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny Użytkownika/Podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie następujących minimalnych wymagań technicznych:
    • Komputer lub inne urządzenie z dostępem do Internetu;
    • Przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 17.0 lub nowszej, Internet Explorer w wersji 10.0 lub nowszej, Google Chrome w wersji 23.0 lub nowszej, Opera w wersji 12.0 lub nowszej, Safari w wersji 5.0 lub nowszej;
    • Zalecana rozdzielczość ekranu: 1024×768 pikseli lub wyższa;
    • Włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz JavaScript.
  2. W celu korzystania z Serwisu, Użytkownik/Podmiot ubiegający się o dofinansowanie powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do komputera lub innego urządzenia z dostępem do Internetu.
  3. Użytkownik/Podmiot ubiegający się o dofinansowanie zobowiązany jest do korzystania z Serwisu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz obowiązującymi przepisami prawa, a także do przestrzegania postanowień Regulaminu.
  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany oferty Serwisu, wprowadzania nowych Usług, modyfikacji istniejących Usług, a także wycofania określonych Usług z oferty Serwisu, o czym Użytkownicy/Podmioty ubiegające się o dofinansowanie będą informowani na bieżąco poprzez zamieszczenie stosownej informacji w Serwisie.

IV. REJESTRACJA I LOGOWANIE

  1. Rejestracja w Serwisie jest dobrowolna i bezpłatna.
  2. W celu rejestracji w Serwisie, Użytkownik/Podmiot ubiegający się o dofinansowanie powinien wypełnić formularz rejestracyjny, podając wymagane dane, w tym adres e-mail, hasło oraz inne niezbędne informacje.
  3. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego, na podany przez Użytkownika/Podmiot ubiegający się o dofinansowanie adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Kliknięcie w link aktywacyjny kończy proces rejestracji i umożliwia logowanie do Serwisu.
  4. Użytkownik/Podmiot ubiegający się o dofinansowanie zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy hasła do Konta oraz nieudostępniania go osobom trzecim. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki udostępnienia hasła przez Użytkownika/Podmiot ubiegający się o dofinansowanie osobom trzecim.
  5. Użytkownik/Podmiot ubiegający się o dofinansowanie może posiadać tylko jedno Konto w Serwisie.

V. ZAWIERANIE UMÓW I PŁATNOŚCI

  1. Umowa pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem/Podmiotem ubiegającym się o dofinansowanie zostaje zawarta w momencie dokonania rejestracji w Serwisie oraz zaakceptowania Regulaminu.
  2. Ceny Usług podane w Serwisie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN).
  3. Użytkownik/Podmiot ubiegający się o dofinansowanie może dokonać płatności za Usługi w formie przelewu bankowego, płatności online lub innych form płatności dostępnych w Serwisie.
  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Usług, wprowadzania nowych Usług, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych oraz udzielania rabatów. Zmiany cen nie mają wpływu na zamówienia złożone przed datą ich wprowadzenia.
  5. Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 5 dni roboczych od momentu otrzymania płatności do momentu przekazania zamówienia do nadania lub realizacji usługi.

VI. REKLAMACJE I ODSTĄPIENIE OD UMOWY / ZWROTY

  1. Użytkownik/Podmiot ubiegający się o dofinansowanie ma prawo do zgłoszenia reklamacji w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania Usług przez Usługodawcę.
  2. Reklamacje należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@akademia-online.pl lub listownie na adres siedziby Usługodawcy.
  3. Reklamacja powinna zawierać dane Użytkownika/Podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie, opis problemu oraz żądanie Użytkownika/Podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie.
  4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania i poinformuje Użytkownika/Podmiot ubiegający się o dofinansowanie o wyniku jej rozpatrzenia.
  5. Użytkownik/Podmiot ubiegający się o dofinansowanie, będący Konsumentem, ma prawo odstąpić od Umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty jej zawarcia. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument powinien złożyć stosowne oświadczenie drogą elektroniczną lub listownie na adres siedziby Usługodawcy, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, art. 27 lub art. 38.

VII. DANE OSOBOWE I POLITYKA PRYWATNOŚCI

  1. Usługodawca przetwarza dane osobowe Użytkowników/Podmiotów ubiegających się o dofinansowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym RODO.
  2. Dane osobowe Użytkowników/Podmiotów ubiegających się o dofinansowanie przetwarzane są w celu realizacji Umowy, świadczenia Usług, prowadzenia działań marketingowych oraz w innych celach określonych w Polityce Prywatności.
  3. Użytkownik/Podmiot ubiegający się o dofinansowanie ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, usunięcia oraz prawo do żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych.
  4. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz Polityki Prywatności dostępne są w odrębnym dokumencie na stronie Serwisu.

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie z dniem ich publikacji w Serwisie.
  2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu cywilnego oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. Ewentualne spory pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem/Podmiotem ubiegającym się o dofinansowanie będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
  4. Regulamin obowiązuje od dnia 05.08.2024.

×